Közösségi csatornáim:

+36 20 802 2623

Telefonálj

Hétköznap 7.00 – 17.00

Rendelkezésedre állok

Cikkek, bejegyzések

Mi az a ChatGPT? Így működik és így kell alkalmazni!

Mi az a ChatGPT? Így működik és így kell alkalmazni!

A ChatGPT a mesterséges intelligencia (AI) új mérföldköve, amely forradalmasítja a digitális kommunikációt és információszerzést. Ez a fejlett nyelvi modell lehetővé teszi, hogy emberi módon kommunikáljunk gépekkel, így hasznos beszélgetőtárs vagy tanácsadó lehet...

bővebben
Mi is az a keresőmotor-marketing, azaz a SEM?

Mi is az a keresőmotor-marketing, azaz a SEM?

A vállalatok számára a keresőmotor-marketing, vagyis a SEM (search engine marketing) az online jelenlét növelésére az egyik leginkább alkalmas eszköz. A keresőmarketing - amelynek a SEM is a része - egy olyan, szerteágazó összetevőkön alapuló módszer, amelynek célja,...

bővebben
Pinterest SEO: Hatékony stratégia a láthatóság növeléséhez

Pinterest SEO: Hatékony stratégia a láthatóság növeléséhez

A Pinterest SEO hatékony eszköz lehet a vállalkozások számára, hogy növeljék a weboldaluk látogatottságát és elérjék a célközönséget. A Pinterest SEO lényege, hogy optimalizáljuk a tartalmakat és a táblákat olyan kulcsszavakkal, amelyeket a felhasználók keresnek....

bővebben
Így történik a képek optimalizálása

Így történik a képek optimalizálása

A képek optimalizálása elengedhetetlen része a modern weboldalak fejlesztésének. A gyorsan betöltődő illusztrációk jelentősen javítják a felhasználói élményt, csökkentik a visszafordulási arányt és növelik a weboldalon eltöltött időt. Az optimalizáció hozzájárul a...

bővebben
5+1 tipp, hogy a számodra megfelelő webfejlesztőt válaszd

5+1 tipp, hogy a számodra megfelelő webfejlesztőt válaszd

Amikor weboldalt szeretnél készíttetni, számos szempontot kell figyelembe venned. Ha még soha nem vágtál bele egy saját honlap elkészíttetésébe, akkor azért nehéz a nekirugaszkodás, ha pedig csúnyán megégetted magad a “szakértőkkel”, akkor amiatt lehet benned gát,...

bővebben
Keresőoptimalizálás alapok: SEO kezdőknek

Keresőoptimalizálás alapok: SEO kezdőknek

A keresőoptimalizálás alapok ismerete elengedhetetlen minden weboldal vagy webshop tulajdonosa számára. A keresőoptimalizálás, másnéven SEO az a folyamat, amely során a honlapok struktúráját és tartalmát úgy alakítjuk ki, hogy az a lehető legjobb helyezést érje el a...

bővebben
Blog optimalizálás: így tűnjünk ki a tömegből!

Blog optimalizálás: így tűnjünk ki a tömegből!

Amikor digitális tartalom létrehozásáról beszélünk, a blog optimalizálás kulcsfontosságú annak érdekében, hogy a weboldalunk sikeres legyen. Ma már egyre többen kezdenek blogírásba, amelyek között többfélével is találkozhatunk: gyakoriak az ún. személyes blogok,...

bővebben
Keresőoptimalizálás lépései: így legyen sikeres a SEO-nk!

Keresőoptimalizálás lépései: így legyen sikeres a SEO-nk!

A keresőoptimalizálás, másnéven SEO (amely a Search Engine Optimization szavakból létrejött mozaikszó) elengedhetetlen eszköz ahhoz, hogy sikereket érhessünk el az online térben. Egy jól optimalizált weboldal előnyösebb pozícióra tehet szert az organikus keresési...

bővebben
A SEO versenyképes információinak feltárása

A SEO versenyképes információinak feltárása

A keresőoptimalizálás (SEO) területén a verseny a hajtóerő. Mivel számos weboldal küzd a Google rangsorának első helyeiért, sok vállalkozás szeretne bejutni az áhított első három hely valamelyikére, amely az összes szerves kattintás jelentős, 77%-át teszi ki. Ennek...

bővebben
Domain, domain név: Miért fontos megfelelően megválasztani?

Domain, domain név: Miért fontos megfelelően megválasztani?

A domain név a világháló alapvető eleme, amely az internetes címeket könnyen érthető formában jeleníti meg. Egy domain név segítségével az internetfelhasználók könnyebben megtalálhatják és beazonosíthatják a különböző weboldalakat és szolgáltatásokat, anélkül, hogy...

bővebben
Nemzetközi keresőoptimalizálás: Tippek a globális sikerhez

Nemzetközi keresőoptimalizálás: Tippek a globális sikerhez

A nemzetközi keresőoptimalizálás (SEO) egyre fontosabbá válik a globális piacon versenyző vállalkozások számára. A cégek több országban kívánják elérni célközönségüket, és ennek érdekében nem csak a helyi, hanem a nemzetközi online jelenlét optimalizálására is szükség...

bővebben
Mi az a seo?

Mi az a seo?

A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization) a folyamat, amely során egy weboldal vagy online tartalom optimalizálása történik annak érdekében, hogy jobb helyezést érjen el a keresőmotorok találati listáján, mint például a Google vagy a Bing. A SEO...

bővebben
A marketing mix elemei: modellek és koncepciók

A marketing mix elemei: modellek és koncepciók

A marketing mixet több marketinges és üzleti iskolában is tanítják. Nem véletlenül. Szinte minden vállalkozás stratégiájának meghatározó eleme ugyanis. A marketinges szakembereknek pedig álmukból felkeltve is oda-vissza tudni kéne a marketing mix alapjait. Nemcsak...

bővebben

Milyen az egészséges linkprofil?

Hogyan alakítsuk ki weboldalunk linkprofilját, úgy, hogy az ne legyen kockázatos, de mégis segítse weboldalunk rangsorolását a számunkra fontos kulcsszavakra? Ebben a cikkben erre adok konkrét tippeket.   Miért van szükség linkekre és mi ebben a kockázatos? A...

bővebben
Facebook nyereményjáték indítás, sorsolás szabályosan

Facebook nyereményjáték indítás, sorsolás szabályosan

A Facebook nyereményjátékok nagyon jól és eredményesen meg tudják mozgatni a követőidet, célközönségedet, de szabálytalan használatuk visszafordíthatatlan problémákat okozhatnak és így veszélyezteted az egész addig felépített közönségedet. Ugye Te sem akarod...

bővebben
A webhelytérkép jelentősége és létrehozása

A webhelytérkép jelentősége és létrehozása

A webhelytérkép (vagyis a sitemap) egy, az oldal legfontosabb URL-jeit és tulajdonságait tartalmazó lista. Általában valamilyen rendszeren alapszik, szerepe pedig a keresőmotorok szempontjából elengedhetetlen, de a létezése felhasználói oldalról sem mellékes. Az...

bővebben
13+1 kulcsszó kereső tipp és eszköz

13+1 kulcsszó kereső tipp és eszköz

A kulcsszó keresés szerepe a keresőoptimalizálás világában felbecsülhetetlen. Minden tartalom a kulcsszókutatás során meghatározott kulcsszavakra épül, melyeket különböző módszerek és szoftverek segítségével kutathatsz fel. Az alábbiakban bemutatjuk a legjobb kulcsszó...

bővebben
Ezért fontos a long tail kulcsszavak használata

Ezért fontos a long tail kulcsszavak használata

A long tail kulcsszavak több tagból álló kulcsszavak. Előnyük, hogy egészen konkrét kifejezésekre vonatkoznak, ennél fogva kevesebben is keresnek rájuk. Használatukkal könnyebben lehet előre jutni az organikus találati listán, de szerepük a PPC hirdetések terén is...

bővebben
Mi is a CTR (átkattintási arány)?

Mi is a CTR (átkattintási arány)?

A CTR, vagyis az átkattintási arány az angol “click-to-rate” fogalom rövidítése és azoknak a látogatóknak a számára utal, akik rákattintanak egy hirdetésre vagy egy keresőtalálatra. Szerepe óriási az online marketingben, hiszen megmutatja a felhasználói aktivitás...

bővebben
Google Cégem bemutatása

Google Cégem bemutatása

Egy saját honlap minden cég online marketing tevékenységének alapja, hiszen egy jól optimalizált weboldal számos látogatót tud az oldalra vonzani, akikből aztán vásárlók lehetnek. Mi a helyzet azonban akkor, ha egy kezdő vállalkozás nem rendelkezik elég anyagi...

bővebben

5 tipp weboldal optimalizálásához JavaScript segítségével

A JavaScriptet gyakran használják modern weboldalak készítéséhez, hiszen nagyban képesek fokozni a felhasználói élményt. Ugyanakkor a JavaScript a webhelyek teljesítményproblémáinak gyakori forrása is lehet. Az alábbiakban közelebbről megismerkedünk a JavaScript-tel...

bővebben
A keresési szándék jelentése és típusai

A keresési szándék jelentése és típusai

A keresési szándék a felhasználó legfőbb szándéka, vagyis az a cél, amelyet el szeretne érni a keresésével. A Google algoritmusok működésének középpontjában a felhasználók lehető legmagasabb szintű kiszolgálása áll. Ezt szeretnék minél hamarabb, minél relevánsabb...

bővebben
Google indexelés és amit tudni kell róla

Google indexelés és amit tudni kell róla

A Google indexelés szerepe kulcsfontosságú a keresőoptimalizálás során. Ez határozza meg ugyanis, hogy egy-egy kulcsszóra milyen sorrendben jelennek meg az oldalak a Google találati listáján. Egy oldal akkor tekinthető indexeltnek, ha a kereső már felfedezte magának...

bővebben
A horgonyszöveg fogalma és jelentősége

A horgonyszöveg fogalma és jelentősége

A keresőoptimalizálás egyik legmeghatározóbb eleme sokáig a horgonyszöveg (angolul: anchor text) volt. Jelentősége mára már elhalványult, ám közel sem elhanyagolható. Hogy mit is takar pontosan a SEO megjelenésekor olyan fontos horgonyszöveg és hogyan kell használni a...

bővebben
Mi a tartalommarketing jelentése?

Mi a tartalommarketing jelentése?

A tartalommarketing jelentése egy olyan marketingtechnikát foglal magában, amelynek segítségével érdekes, informatív és minőségi tartalmakat osztasz meg különböző csatornákon annak érdekében, hogy növeld márkád ismertségét és ezzel vásárlókat szerezz. A sokak által...

bővebben

Sikerdíjas keresőoptimalizálás – igen vagy nem?

A sikerdíjas keresőoptimalizálás lényege, hogy az ügyfél csak akkor fizet a SEO szolgáltatásokért, ha sikerül megvalósítani valamilyen előre meghatározott célt. Legnagyobb előnye, hogy az ígéretek szerint egyáltalán nem kockázatos. Valóban így van? Ennek járunk most...

bővebben
A HTML jelentése

A HTML jelentése

A HTML jelentése könnyen meghatározható, hiszen az nem más, mint a weboldalakon használt elsődleges jelölőnyelv. A Hypertext Markup Language (hiperszöveges jelölőnyelv) rövidítése a HTML, mely jelrendszert a weboldalak elkészítése során alkalmazzák és megadja az oldal...

bővebben
A Page Rank fogalma, működése és jelentősége

A Page Rank fogalma, működése és jelentősége

10 évvel ezelőtt mindenki a Page Rank fogalmáról, mint a keresőmotorok legfontosabb besorolási faktoráról beszélt. Manapság azonban egyre kevesebb szó esik róla. Ez azonban nem jelenti azt, hogy a Page Rank már ne bírna jelentőséggel. Az alábbiakban megnézzük, mit is...

bővebben
Backlink ellenőrzés: ezeket az eszközöket használd!

Backlink ellenőrzés: ezeket az eszközöket használd!

A backlink ellenőrzés az oldalunkhoz vagy egy konkurens oldalhoz kapcsolódó külső hivatkozások feltérképezését jelenti. Jelentősége kulcsfontosságú, ugyanis a keresőoptimalizálás sikeréhez nagyban hozzájárul az, hogy milyen linkek mutatnak egy oldalra. A linkprofil -...

bővebben
Ezek a legjobb kulcsszó helyezés vizsgáló eszközök

Ezek a legjobb kulcsszó helyezés vizsgáló eszközök

A kulcsszó helyezés vizsgáló eszközök feladata, hogy megtudd, hogyan szerepel weboldalad a keresőben egy-egy kulcsszóra keresve. Egyrészt alkalmasak a keresőoptimalizálás eredményeinek mérésére, másrészt irányt mutatnak a további fejlesztésekre. Ma már számos kulcsszó...

bővebben
Tényleg számít a kulcsszó sűrűség?

Tényleg számít a kulcsszó sűrűség?

A kulcsszó sűrűség nem más, mint a kiválasztott kulcsszó és egy adott bejegyzés összes szavának egymáshoz való aránya. Az ideális arány segíti weboldaladat abban, hogy minél előkelőbb helyen landoljon a kereső találati listáján. A kulcsszavak túl magas száma azonban...

bővebben
5+1 tipp, amelyekkel túljárhatsz a Google Ads „eszén”

5+1 tipp, amelyekkel túljárhatsz a Google Ads „eszén”

Fizetett hirdetésekkel könnyen és gyorsan megszólíthatod az érdeklődőket, ezzel együtt a potenciális vásárlóidat is. A Google Ads hirdetések kezelése azonban nem játék, hiszen könnyű elrontani a beállításokat. Az alábbiakban bemutatjuk azokat a lépéseket, mellyel egy...

bővebben
A weboldal (újra)tervezésekor elkövetett gyakori SEO hibák

A weboldal (újra)tervezésekor elkövetett gyakori SEO hibák

Az alábbi bejegyzés Molnár Dávid, a targeter.hu weblap tulajdonosának tollából készült.   A weboldal egy “online bolt”, aminek folyamatosan változnia, fejlődnie és növekednie kell. Éppen ezért elkerülhetetlen, hogy néha teljesen újratervezzük, ezzel elősegítve a...

bővebben
Weboldal elemzés

Weboldal elemzés

Weboldal elemzésre akkor van szükség, ha úgy érezzük, hogy az oldal nem hoz elég konverziót. Nem jönnek a látogatók és a vevők. Ilyen esetben minél hamarabb rá kell jönnünk arra, hogy mi lehet a baj. Nézzük meg összefoglalva, hogy mi történik ilyenkor?   Miért...

bővebben
Versenytárs elemzés

Versenytárs elemzés

Miért fontos a versenytárs elemzés? Hogyan csináljuk? Mit és hogyan kell nézni a versenytársak weboldalán? Egyáltalán, hogyan pozícionáljuk be magunkat SEO szempontból? A bejegyzésből minden kiderül.   Pontosan mi is az a versenytárs elemzés? A versenytársak...

bővebben
Kulcsszókutatás – Fontos és kötelező

Kulcsszókutatás – Fontos és kötelező

A kulcsszókutatás az egyik legfontosabb feladat a keresőoptimalizált szövegek megírása előtt. Hiszen megfelelő kulcsszavak kellenek ahhoz, hogy a szövegünk, ezáltal az oldalunk a Google keresőjén keresztül eljusson ahhoz, akinek szánjuk. De hogyan csináljuk? Itt a...

bővebben
Keresőoptimalizálás árak

Keresőoptimalizálás árak

Mi a helyzet hazánkban keresőoptimalizálás árak terén? Ahhoz, hogy megértsük egy-egy SEO szakember ajánlatát, tisztában kell lennünk néhány alapdologgal a keresőoptimalizálással kapcsolatban. Ebben segít ez a bejegyzés.   Milyen áron dolgoznak a SEO szakemberek?...

bővebben
Keresőoptimalizálás célja

Keresőoptimalizálás célja

Sokaknak homályos fogalom a keresőoptimalizálás, és sok tévhit kering róla. Mi a keresőoptimalizálás célja? Mi köze a sikeres online marketinghez? Pontosan mit jelent, és egyáltalán szükség van-e rá? Az utóbbira nincs egyértelmű válasz, hiszen mindenki maga dönti el....

bővebben