A webhelytérkép (vagyis a sitemap) egy, az oldal legfontosabb URL-jeit és tulajdonságait tartalmazó lista. Általában valamilyen rendszeren alapszik, szerepe pedig a keresőmotorok szempontjából elengedhetetlen, de a létezése felhasználói oldalról sem mellékes. Az...
A kulcsszó keresés szerepe a keresőoptimalizálás világában felbecsülhetetlen. Minden tartalom a kulcsszókutatás során meghatározott kulcsszavakra épül, melyeket különböző módszerek és szoftverek segítségével kutathatsz fel. Az alábbiakban bemutatjuk a legjobb kulcsszó...
A long tail kulcsszavak több tagból álló kulcsszavak. Előnyük, hogy egészen konkrét kifejezésekre vonatkoznak, ennél fogva kevesebben is keresnek rájuk. Használatukkal könnyebben lehet előre jutni az organikus találati listán, de szerepük a PPC hirdetések terén is...
A CTR, vagyis az átkattintási arány az angol “click-to-rate” fogalom rövidítése és azoknak a látogatóknak a számára utal, akik rákattintanak egy hirdetésre vagy egy keresőtalálatra. Szerepe óriási az online marketingben, hiszen megmutatja a felhasználói aktivitás...
Egy saját honlap minden cég online marketing tevékenységének alapja, hiszen egy jól optimalizált weboldal számos látogatót tud az oldalra vonzani, akikből aztán vásárlók lehetnek. Mi a helyzet azonban akkor, ha egy kezdő vállalkozás nem rendelkezik elég anyagi...
A JavaScriptet gyakran használják modern weboldalak készítéséhez, hiszen nagyban képesek fokozni a felhasználói élményt. Ugyanakkor a JavaScript a webhelyek teljesítményproblémáinak gyakori forrása is lehet. Az alábbiakban közelebbről megismerkedünk a JavaScript-tel...